ClickCease
 

BlogInstalator Bucuresti0Instalator sanitar Grivita sector 1

Instalator Sanitar Sector 1

Instalator sanitar sector 1. Bine ati venit pe pagina noastra. Va stam la dispozitie cu toata experienta acumulata in peste 15 ani de activitate in domeniul instalatiilor sanitara, a instalatiilor termice si a sistemelor de canalizare. Instalator sanitar Grivita sector 1 | Avem echipe de interventie la instalatiile sanitare, termice sau de canalizare in Sectorul 1 din Bucuresti! Deplasare rapida in zone precum: Piata Romana, Piata Victoriei, Zona Garii de Nord, Chitila, Bucurestii Noi, Piata Chibrit, Bulevardul Mihalache, Grivita, Zona Piata Presei Libere, Zona Arcul de Triumf, Zona Aviatorilor-Kiseleff, Zona Dorobanti, Zona Stefan cel Mare, Pipera, Tunari, Zona Aviatiei, Zona Iancu Nicolae etc, Sector 1

Instalator sanitar sector 1 | 0730 111 131

Instalare, montaj si service centrale termice, montaj plite pe inductie, coloane de apa rece si apa calda, racordari la coloane, inlocuire robineti, montaj masina de spalat, montaj centrale termice de apartament, montaj centrale pe peleti, montaj si reparatii hidrofoare, montaj boilere, panouri solare pentru preparare apa calda de consum, incalziri in pardoseala sau orice alt serviciu in domeniul instalatiilor.

Instalator sanitar Sector 1, Bucuresti

Desfundare canalizare Bucuresti – Interventii nonstop

Iata o lista cu servicii de montaj unde suntem frecvent solicitati si unde oferim cel mai competitiv raport calitate/pret:

  • Montaj (montare) masina de spalat, Grivita – sector 1
  • Montat (montare) robinet grup sanitar / bucatarie, Grivita – sector 1
  • Montaj (montare) cabina dus, Grivita – sector 1
  • Montat (montare) chiuveta grup sanitar, Grivita – sector 1
  • Montaj (montare) lavoar, Grivita – sector 1
  • Montat (montare) chiuveta bucatarie, Grivita – sector 1
  • Montaj (montare) calorifer simplu, Grivita – sector 1
  • Montaj (montare) centrala termica apartament, Grivita – sector 1

Instalator sanitar Grivita sector 1 | 0730 111 131

Instalator sanitar Sector 1 – preturi

Oferim nonstop servicii in domeniul montarii de obiecte sanitare si termice si in general a instalatiilor fie ca vorbim de instalatii sanitare, instalatii termice sau instalatii de canalizare este foarte mare si difera foarte mult de la caz la caz, tocmai din acest motiv este foarte greu sa va oferim pe site preturi mai ales in ceea ce priveste manopera. Va putem asigura in schimb ca facem tot ce este posibil sa va oferim preturi corecte si garantie si post-garantie.

Suntem specializati in reparatii si instalare obiecte sanitare pentru baie precum toalete, bideuri, bai, dusuri, chiuvete lavoar, chiar si jacuzzi sau cada cu hidromasaj. In cazul tevilor infundate, avem tot ce ne trebuie pentru desfundare tevi , sifoane de pardoseala, coloane de canalizare, interventii in subsolul blocului si altele.

Instalator sanitar Chitila, Sector 1, Bucuresti

S-a spart teava de apa? S-a spart teava de la calorifer? Centrala termica este in avarie? Curge un calorifer? S-a infundat scurgere de la baie? Intr-un cuvant … Aveti o urgenta? Nicio problema, sunati la 0730 111 131 si ne deplasam imediat la dvs.

 


D-ale cefereului… Ştiaţi că:

Ø  Primul proiect de construcţie a unei căi ferate în România datează din 14 februarie 1842 şi aparţine unui inginer român din Cernăuţi? Proiectul prevedea construirea unei căi ferate pe valea Siretului, între Galaţi şi localitatea Mihăileni.

Ø  Prima cale ferată construită pe teritoriul ţării noastre a fost realizată în perioada 1846-1854, între Oraviţa şi Buziaş (62 de km) şi a fost inaugurată în 1856?

Ø  În octombrie 1869 se inaugurează calea ferată Bucureşti-Giurgiu, prima din Mica Românie, prilej cu care este inaugurată şi prima gară din Capitală, „Gara Filaret”? Trenul inaugural s-a numit „Mihai Bravul” şi a parcurs cei 70 de km ai distanţei într-o oră şi jumătate, timp în care a făcut o oprire la Comana, pentru alimentarea cu apă. Din anul 1960, Gara Filaret a fost folosită ca autogară, iar şinele de cale ferată, pînă la ieşirea din oraş, existente pînă după 1989 şi utilizate numai în interes industrial, au fost treptat dezafectate, din iniţiativa nocturnă a unor persoane private rămase neidentificate… În prezent, sînt puse la punct, la lumina zilei, inginerii pentru închiderea mai multor trasee feroviare, inclusiv a liniilor Oraviţa – Buziaş şi Bucureşti – Giurgiu, invocîndu-se lipsa lor de rentabilitate.

Ø  Între anii 1868-1872 s-a construit Gara de Nord din Bucureşti, numită pînă în 1888 Gara Tîrgovişte? Inaugurarea ei s-a făcut la 13 septembrie 1872, o dată cu deschiderea rutei Bucureşti-Ploieşti. În anii 1899 şi 1930-31 s-au efectuat ample lucrări de extindere şi modernizare a edificiului. După război, grav avariată de bombardamente, Gara de Nord a fost reparată, consolidată şi modernizată, iar apoi, de-a lungul anilor, s-au executat alte lucrări de extindere şi modernizare.

Ø  În anul 1878 s-a inaugurat primul tren internaţional, între Bucureşti şi Viena, via Orşova? Aici, călătorii coborau şi, pînă la Vîrciorova, erau nevoiţi să meargă cu trăsurile, calea ferată ne fiind construită încă.

Ø  În 1881, după 2 ani de eforturi conjugate, un grup de ingineri români reuşesc să finalizeze lucrările la linia de cale ferată Buzău-Mărăşeşti?

Ø  În anul 1926, la Reşiţa se realizează prima locomotivă românească?

Ø  Primele locomotive Diesel româneşti intră în exploatare în 1959?

Ø  În august 1967 este livrată căilor ferate prima locomotivă electrică de fabricaţie românească, produsă la Uzinele „Electroputere” Craiova, realizare de mîndrie a industriei noastre constructoare de maşini?

Ø  La 15 februarie 1969 este inaugurată linia ferată electrificată Bucureşti-Braşov? Distanţa era parcursă în circa 2 ore şi jumătate.

Ø  Uzinele „23 August” din Capitală realizează, în 1971, prima locomotivă Diesel-hidraulică românească, de 250 de CP?

Ø  În 1972 se inaugurează în Bucureşti primul triaj complet automatizat? Distanţa Bucureşti – Constanţa se parcurge în 3 ore.

Ø  În noiembrie 1979 se dă în exploatare la Bucureşti prima linie de metrou? Lucrările sînt proiectate şi executate în totalitate de specialiştii români. Trenurile de metrou sînt realizate la Întreprinderea de Vagoane Arad. Pînă în 1989 (aşadar, în doar 10 ani!), s-au realizat circa 65 de km de tunel-linie de metrou, pe 3 magistrale, cuprinzînd şi 40 de staţii? După 1989, lucrările la celelalte tronsoane şi staţii, începute anterior, nu s-au mai continuat decît parţial, reuşindu-se totuşi, pînă în prezent, terminarea a 5 dintre staţiile începute înainte de 1989. Intre timp s-a finalizat si M5 Drumul Taberei.

Ø  Primele vagoane româneşti de dormit s-au realizat în anul 1980, la Arad?

Ø  La Uzinele „23 August” din Capitală este realizată, în 1982, locomotiva Diesel-electrică românească, de 8.500 de CP, o adevărată minune a tehnicii, care, în acei ani, a fost exportată în peste 40 de ţări? Astăzi, fabrica de locomotive de pe fosta platformă industrială nu mai există.

Ø  În anii 1990 s-a reuşit introducerea unor licenţe de modernizare, la standarde occidentale, a unor categorii de vagoane produse la Arad? La începutul acestui an, uzina arădeană a intrat în insolvenţă.

Ø  În 2003 au fost livrate SNCFR-ului automotoare top-class, de mare viteză, din import (Germania)? Cu toate acestea, azi, un drum Bucureşti – Constanţa durează 5 ore, unul Bucureşti – Braşov 4 ore, iar unul Bucureşti – Sighetul Marmaţiei se încheie după aproape 15 ore…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× Te ascultam!